TEDENSKO PRIPRAVO NAJDETE TUKAJ: Klikni 42. TEDEN


SLOVENŠČINA: 

  1. ura: Pesem: MAJ 
    1. Klikni na B/92, 93
  2. ura: RAZUMEM, KAR BEREM 
    1. Navodila: sledi učni pripravi UP – SLJ – RAZUMEM, KAR BEREM
    2. Klikni na DZ 4/54
  3. ura: Pravljica: HIŠICA IZ KOCK 
    1. Lahko slediš POSLUŠANJU PRAVLJICE
    2. Klikni na B/110, 111
  4. ura: Pravljica: HIŠICA IZ KOCK 
    1. Navodila: nadaljevanje prejšnje ure.
    2. Sprintaj delovni list in naj ga prilepijo v zvezek SLJ: ELA PEROCI – HIŠICA IZ KOCK
  5. ura: TVORJENJE POVEDI OB SLIČICAH 
    1. Klikni na DZO 2/113
  6. ura: STRIČEV ČEBELNJAK (opis zgradbe) 
    1. Ogled posnetka ČEBELNJAK
    2. Klikni na: U/85
    3. Klikni na: DZ 4/61
  7. ura: STRIČEV ČEBELNJAK (opis zgradbe) 
    1. Navodila: nadaljevanje prejšnje ure.

__________________________________________________________________________________________________________________________

MATEMATIKA:

  1. ura: MERIM PROSTORNINO 
    1. Klik na PPT PREDSTAVITEV – MERIM PROSTORNINO
    2. Klik na PPT PREDSTAVITEV – MERIMO PROSTORNINO 2
    3. Klik na PPT ZANIMIVO
    4. Klikni na U/90, 91, 
    5. Klikni na: DZ 4/21
  2. ura: MERIM PROSTORNINO (LITER) 
    1. Klikni na: U/92, 93
  3. ura: MERIM PROSTORNINO (LITER) 
    1. Klikni: DZ 4/24, 25
  4. ura: SEŠTEVAM DO 100 S PREHODOM
    1. Klikni na PPT PREDSTAVITEV
    2. Klikni na PPT PREDSTAVITEV 2 in si oglej primer razlage snovi

SPOZNAVANJE OKOLJA

  1. ura: NA TRAVNIKU (ŽIVALI)  
    1. Klik na SPOMLADANSKI TRAVNIK
    2. Klik na POMLAD (ponovimo snov)
    3. Klikni: U/80,
    4. Klikni: DZ 4/60
  2. ura: MOJE OKOLJE,  POKRAJINE PRI NAS 
    1. Ogled posnetka – LEPOTE SLOVENIJE – pogovor o videnem
    2. klik na Naravne sestavine pokrajine, slike – pogovor
    3. Klikni: U/81,
    4. Klikni: DZ 4/66 
    5. Klikni: U/83
  3. ura: MOJE OKOLJE (opazovalni sprehod) DZ 4/67
    1. Navodila: sledi pripravi UP – SPO – MOJE OKOLJE – opazovalni sprehod

__________________________________________________________________________________________________________________________

GLASBENA UMETNOST:

  1. ura: Pesem: ČMRLJ TROBENTAČ 
    1. Klik na ZANIMIVO O ČEBELAH
    2. Klikni na: U/38
    3. Pesem poslušajte tukaj: ČRMRLJ TROBENTAČ
    4. Ogled plesa ZUM ZUM ZUM
  2. ura: Mozart: MALI POREDNEŽI
    1. Klikni na: DZ 4/65
    2. Klikni na: U/39

ŠPORT:

  1. ura: IGRE Z ŽOGO
  2. ura: IGRE Z ŽOGO 2
  3. ura: SPREHOD (opazovalni sprehod)

__________________________________________________________________________________________________________________________

LIKOVNA UMETNOST:

  1. in 2. ura: CVETOČI TRAVNIK
    1. Posnetek travniških cvetic in živali najdeš tudi tukaj – klikni
    2. Rišeš lahko s tempera barvami, oljnimi pasteli ali voščenkami, lahko pa kroge strižeš iz kolaž papirja in rišeš s flomastri ter barvaš z oljnimi pasteli.
    3. Nekaj idej za kobinirano tehniko: tempera – črn flomaster, tempera – kolaž, tempera – kolaž – črn flomaster: klikni LUM – CVETOČI TRAVNIK – IDEJE – imaš prosto pot – kar ti je lažje.

ITALIJANŠČINA:

  1. ura:
    1. Učence spomnimo, da so si prejšnjo uro ogledali risanko o Rdeči kapici.
    2. Pokažemo jim posnetek, kjer se urijo v tvorjenju povedi in spoznajo nekatere dele telesa. KLIK.
    3. Učenci dobijo učni list z deli telesa. LE PARTI DEL CORPO (Cappuccetto rosso)
    4. IGRICA – pri posameznem delu telesa klikneš na »i« in se bo predvajala izgovorjava besede. Nato pa lahko premakneš sličice na ustrezna polja.
  2. ura:
    1. Učenci rešijo učni list IL CORPO UMANO (che cosa manca).
    2. V zvezek zapišejo naslov z rdečo IL MOSTRO, kar pomeni pošast. Narišejo pošast po učiteljevih navodilih. Učitelj prebere, učenci pa prevedejo in nato narišejo.

    Il mostro ha una grande faccia rossa, / Pošast ima velik, roza obraz,
    quattro piccole orecchie viola, / 4 majhna vijolična ušesa,
    un grande naso blu, / en velik moder nos,
    tre occhi gialli, / 3 rumene oči,
    una grande bocca arancione e /ena velika usta un
    dieci capelli neri. / 10 črnih las.

    1. Zapojejo pesmico in se gibajo: Testa, spalle, gionocchia e piedi (čas: do 1.55).

ANGLEŠČINA:

  1. ura:
    1. OUTDOORS: What can we see outdoors?
      1. Ponovitev pesmi “OUTDOORS CHANT”
      2. V zvezek nariši sliko po sledečih navodilih:»There’s a house. It’s red.There’s a lake. It’s blue.

        There are birds. They are blue.

        There is mountain. It’s green.

        There is tree. It’s green.

        There is flower. It’s yellow.«

  1. ura:
    1. OUTDOORS: A tent
      1. prisluhni pesmi
      2. Reši DL.