TEDENSKO PRIPRAVO NAJDETE TUKAJ: Klikni 42. TEDEN
SLOVENŠČINA:
- ura: Pesem: MAJ
- Klikni na B/92, 93
- ura: RAZUMEM, KAR BEREM
- Navodila: sledi učni pripravi UP – SLJ – RAZUMEM, KAR BEREM
- Klikni na DZ 4/54
- ura: Pravljica: HIŠICA IZ KOCK
- Lahko slediš POSLUŠANJU PRAVLJICE
- Klikni na B/110, 111
- ura: Pravljica: HIŠICA IZ KOCK
- Navodila: nadaljevanje prejšnje ure.
- Sprintaj delovni list in naj ga prilepijo v zvezek SLJ: ELA PEROCI – HIŠICA IZ KOCK
- ura: TVORJENJE POVEDI OB SLIČICAH
- Klikni na DZO 2/113
- ura: STRIČEV ČEBELNJAK (opis zgradbe)
- Ogled posnetka ČEBELNJAK
- Klikni na: U/85
- Klikni na: DZ 4/61
- ura: STRIČEV ČEBELNJAK (opis zgradbe)
- Navodila: nadaljevanje prejšnje ure.
__________________________________________________________________________________________________________________________
MATEMATIKA:
- ura: MERIM PROSTORNINO
- Klik na PPT PREDSTAVITEV – MERIM PROSTORNINO
- Klik na PPT PREDSTAVITEV – MERIMO PROSTORNINO 2
- Klik na PPT ZANIMIVO
- Klikni na U/90, 91,
- Klikni na: DZ 4/21
- ura: MERIM PROSTORNINO (LITER)
- Klikni na: U/92, 93
- ura: MERIM PROSTORNINO (LITER)
- Klikni: DZ 4/24, 25
- ura: SEŠTEVAM DO 100 S PREHODOM
- Klikni na PPT PREDSTAVITEV
- Klikni na PPT PREDSTAVITEV 2 in si oglej primer razlage snovi
SPOZNAVANJE OKOLJA
- ura: NA TRAVNIKU (ŽIVALI)
- Klik na SPOMLADANSKI TRAVNIK
- Klik na POMLAD (ponovimo snov)
- Klikni: U/80,
- Klikni: DZ 4/60
- ura: MOJE OKOLJE, POKRAJINE PRI NAS
- Ogled posnetka – LEPOTE SLOVENIJE – pogovor o videnem
- klik na Naravne sestavine pokrajine, slike – pogovor
- Klikni: U/81,
- Klikni: DZ 4/66
- Klikni: U/83
- ura: MOJE OKOLJE (opazovalni sprehod) DZ 4/67
- Navodila: sledi pripravi UP – SPO – MOJE OKOLJE – opazovalni sprehod
__________________________________________________________________________________________________________________________
GLASBENA UMETNOST:
- ura: Pesem: ČMRLJ TROBENTAČ
- Klik na ZANIMIVO O ČEBELAH
- Klikni na: U/38
- Pesem poslušajte tukaj: ČRMRLJ TROBENTAČ
- Ogled plesa ZUM ZUM ZUM
- ura: Mozart: MALI POREDNEŽI
ŠPORT:
- ura: IGRE Z ŽOGO
- ura: IGRE Z ŽOGO 2
- ura: SPREHOD (opazovalni sprehod)
__________________________________________________________________________________________________________________________
LIKOVNA UMETNOST:
- in 2. ura: CVETOČI TRAVNIK
- Posnetek travniških cvetic in živali najdeš tudi tukaj – klikni
- Rišeš lahko s tempera barvami, oljnimi pasteli ali voščenkami, lahko pa kroge strižeš iz kolaž papirja in rišeš s flomastri ter barvaš z oljnimi pasteli.
- Nekaj idej za kobinirano tehniko: tempera – črn flomaster, tempera – kolaž, tempera – kolaž – črn flomaster: klikni LUM – CVETOČI TRAVNIK – IDEJE – imaš prosto pot – kar ti je lažje.
ITALIJANŠČINA:
- ura:
- Učence spomnimo, da so si prejšnjo uro ogledali risanko o Rdeči kapici.
- Pokažemo jim posnetek, kjer se urijo v tvorjenju povedi in spoznajo nekatere dele telesa. KLIK.
- Učenci dobijo učni list z deli telesa. LE PARTI DEL CORPO (Cappuccetto rosso)
- IGRICA – pri posameznem delu telesa klikneš na »i« in se bo predvajala izgovorjava besede. Nato pa lahko premakneš sličice na ustrezna polja.
- ura:
- Učenci rešijo učni list IL CORPO UMANO (che cosa manca).
- V zvezek zapišejo naslov z rdečo IL MOSTRO, kar pomeni pošast. Narišejo pošast po učiteljevih navodilih. Učitelj prebere, učenci pa prevedejo in nato narišejo.
Il mostro ha una grande faccia rossa, / Pošast ima velik, roza obraz,
quattro piccole orecchie viola, / 4 majhna vijolična ušesa,
un grande naso blu, / en velik moder nos,
tre occhi gialli, / 3 rumene oči,
una grande bocca arancione e /ena velika usta un
dieci capelli neri. / 10 črnih las.- Zapojejo pesmico in se gibajo: Testa, spalle, gionocchia e piedi (čas: do 1.55).
ANGLEŠČINA:
- ura:
- OUTDOORS: What can we see outdoors?
- Ponovitev pesmi “OUTDOORS CHANT”
- V zvezek nariši sliko po sledečih navodilih:»There’s a house. It’s red.There’s a lake. It’s blue.
There are birds. They are blue.
There is mountain. It’s green.
There is tree. It’s green.
There is flower. It’s yellow.«
- OUTDOORS: What can we see outdoors?